reklama

Žiadosť o prijatie do zamestnania ...

Každý kto pracuje alebo pracoval v HR resp. v oblasti náboru a výberu zamestnancov, vie povedať aké zážitky a rôzne zaujímavé, inovatívne či vtipné životopisy, mu prešli rukou. Mne sa nedávno dostala do rúk žiadosť o prijatie do zamestnania a životopis na vedúcu funkciu. Pri čítaní niektorých riadkov však neviem či sa mám smiať či plakať. Ale ,.... zaujal. Veď, posúďte sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

______________________________________________________________________Čo ponúkam v čom som dobrý a čo sa do C.V. a Dotazníku nedávaRozsiahlá 30-ročná prax ako:-operatér - obsluha výrobného zariadenia, technológ, majster a vedúci výroby-manažér zásobovania a odbytu, skladník a správca budov-čašník, prevádzkar i riaditeľ hotela-manažér vo vydavateľstve-školiteľ predajcov, marketingu-finančný a poisťovací poradca -obchodný riaditeľ, konateľ a majiteľ živnosti- Kreatívny- Veľká znalosť firiem na Slovensku- Služobné cesty po Slovensku, Čechy, Poľsko a Rakúsko – značná prax a vôbec mi nevadia 50 hod/týždeň pracovať (nie byť v práci)- Absolútna lojálnosť a zodpovednosť- Univerzálnosť (zapadnem do výroby, na stavbu aj do „vyššej“ spoločnosti)- Prečo hľadám prácu ? (spoločník v mojej firme - živnosť zlyhal . . .)- Veriaci kresťan – neklamem a nekradnem- Rád robím s: ľuďmi, PC a autom- Nefajčiar a nemám problémy s alkoholom- Usporiadané manželstvo- V práci, nie vždy obľúbený . . .( buď si vás obľúbi práca, alebo kolegovia . . .)- Neposeda „neúčtovník“- Neviem a nechcem robiť pod „ženským vedením“- Za kvalitného šéfa položím aj život pod slabým šéfom, nerobím- Viac sa hodím sa pre firmy 6-20 pracovníkov (nie pre firmy o 2-5 ani nad 50 pracovníkov)- Nástup možný ihneď, zapracovanie do mesiaca- Mám 57 rokov, zdravý – fit (bicyklujem bežne 100-150 km, peši 30 km, preplávam Draždiak 5 x na dĺžku, zvládol by som i tri osemnástky, keby mi to žena dovolila)- Pre šéfov - vyslovených darebákov - nerobím !- Uznávam krédo: „každý máme takého šéfa, akého si zaslúžime, a naopak . . .- A keď by niekto hľadal správneho spoločníka do firmy (po „preverení“), tak ho práve našiel . . Toto je moja rontgenová snímka sťa pracovníka . . .PS: No nezavolajte ho na pohovor.: )

Jana Torzewská

Jana Torzewská

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu