reklama

Titíko...alebo kúpila som si Fiat 126p..vražda či auto?

Kupila som si nové autíčko...titítko ak chcete...alebo Fiat 126p. Stálo ma 6500 Sk. Je to veľa...je to málo?Neviem. Švagor mi povedal, že je to vražda ...počula som už aj teóriu že sa jedná o poštovú schránku a nie o auto. A teda, že od auta to má ďaľeko. Môj muž tvrdí, že je to kosačka.Ja ho však zbožňujem...je to moja láska, alebo milášik ak chcete. A do titítka sa zmestí takmer všetko...moja maličkosť, moja kabelka ( tá veľká, čo som si kúpila po mojom chaotickom výstupe z autobusu sad - skutočný príbeh, pre tých čo nie sú v obraze ), lekárnička, lano, trojuholník...nákup...a moje sny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)
Obrázok blogu

Je tak úžasne malé, že si až v ňom uvedomujem ako málo stačí človeku ku štastiu....v dnešnej modernej dobe plnej veľkých áut, veľkých peňaží...veľkých očakávaní. Ja som mala veľký sen...mať auto. Splnil sa mi. Nepovedzte to nikomu ale milášik je v strese....bojí sa veľkých áut. Momentálne je trošku choré...ešte že je tu náš dobrodinec pán Matuška ktorý mu pošle medikamenty...pakne, prasiatka.....a bude ok. Teda....ako sa to vezme. Možno sa ma niekto spýta, .."Nebojíš sa jazdiť na takej vražde?Nieeee...jazdím len po dvore. Milášik sa totiž musí trošku spamätať a aklimatizovať. A potom hor sa na cestu. ...a choďte všetci preč, lebo sa rútim ja.Milášik titítko je už pomaly vyhynutým druhom chudiatko .... ale verím, že sa stále nájde dosť fanatikov alebo členov fan clubu ktorých touto cestou zdravím a odkazujem ;Pravda zvíťazí.Ku šťastiu naozaj netreba niekedy veľa....sedím si na dvore v titítku fiatke a je mi dobre. Už aby malo v poriadku riadenie a brzdy, konečne budeme môcť ísť na cestu....teda skutočnú nielen tú v mojich predstavách inak nikoho nepresvedčíme, že ešte stále máme svetu čo povedať.

Jana Torzewská

Jana Torzewská

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu