reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Torzewská

Jana Torzewská

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Perinbaba

Jana Torzewská

Perinbaba

Medzi klasiku, ktorú si vždy rada pozriem patrí ďaľší film režiséra Juraja Jakubisku - Perinbaba. Najradšej mám pasáž kedy hlavný hrdina Jakub vylezie na vežičku a naskytne sa mu úchvatný pohľad na vrcholy hôr, umocnený dramatickým efektom hudby. Sú to chvíľe kedy si uvedomujem malosť nášho bytia ...

  • 5. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Lilina - prieskumník

Jana Torzewská

Lilina - prieskumník

Keď sme v lete menili staré rýny na dome, vybrala  sa Lilina na prieskum ...

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Lilina - video

Jana Torzewská

Lilina - video

Vždy keď pozerám tento záznam s maličkou Lilinou, mám taký prijemný hrejivý pocit pri srdiečku. Viem, že sme urobili dobre keď sme si ju nechali. Pomohla nám zaplniť naše prázdne miesto ... A i keď boli tieto Vianoce skutočne prekrásne, už sa neviem dočkať jari a prebúdzaniu sa prírody zo zimného spánku, štebotaniu vtáčikov a všetkému čo k tomu patrí.

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Lilina - foto

Jana Torzewská

Lilina - foto

Zopár obľúbených fotiek našej mačky - Liliny.

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 630x
  • 1
Ako sa odreagovať v práci?

Jana Torzewská

Ako sa odreagovať v práci?

Dá sa to rôzne. Odborníci tomu hovoria psychohygiena, a ja ventilovanie. Objavila som ju nedávno v obchode s hračkami. Odkedy ju mám položenú na pracovnom stole, je k dispozícii každému čo cíti potrebu ju stlačiť. Nenamieta, neplače, nekričí a pritom sa je krásne lesknú oči. Hlavne keď ju stlačíte pod krkom ...

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Foto .... Moje najobľúbenejšie fotky z domácej dielne.

Jana Torzewská

Foto .... Moje najobľúbenejšie fotky z domácej dielne.

Moje najobľúbenejšie fotky z domácej dielne ...

  • 4. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Prečo moje priezvisko komplikuje ľuďom život ... alebo láme jazyk.

Jana Torzewská

Prečo moje priezvisko komplikuje ľuďom život ... alebo láme jazyk.

Od kedy som sa určitým činom  http://www.mojasvadba.sk premenovala z Kamenská, na Torzewská, všetci majú s týmto novým priezviskom problém. Dokonca moja sestra ma minule nazvala Touževská. Moje nové priezvisko nevie nikto vysloviť ... Je vtipné počúvať tú výslovnosť a lámanie jazykov, hlavne v telefóne kde všetko znie foteticky inak ako naživo. Pravidelne, denne počúvam: Ako? Môžete mi to ešte raz zopakovať Môžete mi to vyhláskovať

  • 3. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Viem...

Jana Torzewská

Viem...

Venované môjmu manželovi. On vie ...

  • 20. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mojich 5 minút slávy .... na Rádiu Regina

Jana Torzewská

Mojich 5 minút slávy .... na Rádiu Regina

Približne pred pol rokom som poslala námet do Rádia Regina, relácie Bakalári. Kto reláciu nepozná, jedná sa o dramatizované príbehy zo skutočného života z listov poslucháčov. Konkrétne, Skutočný príbeh, ktorý si môžete prečítať na blogu Prvý pokus. Pred polrokom reagovali na môj námet odmietavo, no a nedávno prišlo prekvapenie formou mailu ...

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu